נתניהו דוחה את ההכרעה האם לפטר את גלנט

שלמה ריזל No Comments on נתניהו דוחה את ההכרעה האם לפטר את גלנט

גורמים בלשכת ראש הממשלה אמרו כי נתניהו יכריע רק בהמשך האם לפטר את השר גלנט

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורמים בלשכת ראש הממשלה מוסרים היום (שני), כי לאור המצב הביטחוני המתפתח, ראש הממשלה נתניהו יידרש להכרעה באשר להמשך כהונתו של שר הביטחון גלנט רק בהמשך.

כזכור, ביום ראשון שעבר הודיע ראש הממשלה נתניהו על פיטוריו של גלנט בשל "משבר אמון" בין השניים. זאת על רקע הצהרתו של שר הביטחון שקרא לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. עם זאת, עד כה נמנע נתניהו מלמסור לגלנט מכתב פיטורים רשמי והשר ממשיך בתפקידו.

יו״ר המחנה הממלכתי, שר הביטחון לשעבר בני גנץ הגיב: "דווקא בגלל האתגרים הביטחוניים על נתניהו להודיע מיד על ההחלטה להשאיר את גלנט בתפקידו. ביטחון ישראל הוא לא אודישן להצגה או סרט. אזרחי ישראל צריכים שר ביטחון קבוע. לא בהמשך, עכשיו״.

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן הגיב: "עבר כבר שבוע ונתניהו עדיין עסוק במשחקי כבוד ואגו. ‏בזמן שהמצב הביטחוני כה רגיש ויש אינספור נסיונות לפגוע באזרחי ישראל, במקום לכנס את הקבינט המדיני ביטחוני לדיון מקיף ומעמיק, ראש הממשלה עסוק בלנהל משא ומתן מביש על נוסח ההתנצלות של גלנט בפניו.

"אין דבר מזיק יותר למערכת הביטחון מאי יציבות ואי ודאות לגבי זהותו של שר ביטחון קבוע שממוקד כולו אך ורק בענייני ביטחון. נתניהו, משחקי הכבוד הללו הם על חשבון ביטחונם של אזרחי ישראל".



0 תגובות